Leveringsbeleid
Bestellen & Bezorgen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Alle producten zijn op voorraad indien aangegeven met "op voorraad" en worden na ontvangst van uw betaling direct naar u verzonden. Mocht een product onverhoopt tijdelijk niet op voorraad zijn, dan verneemt u dit per omgaande.
Betaald u online via iDeal, dan is uw betaling bevestigd en worden de producten direct verzonden. Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor we uw betaling hebben ontvangen. Bij ontvangst krijgt u per e-mail bericht en wordt uw bestelling nog dezelfde dag verstuurd.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Producten die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis wanneer je ze op werkdagen vóór 16.00 uur besteld.
Bestel voor 16.00 uur en het pakket wordt voor 18:00 uur de zelfde werkdag of voor 11:00 uur de volgende dag bij PostNL aangeboden.
Heb je een afleveradres buiten Nederland?
Dan is je artikel langer onderweg.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Bezorging in Nederland is altijd gratis vanaf € 150,- anders € 7,95
Ophalen in de buurt (afhaalpunt): gratis vanaf € 150,- anders € 7,95
Op afspraak bezorgen: gratis vanaf € 150,- anders € 7,95
Voor de bezorging op de Waddeneilanden geldt altijd een toeslag van € 7,95.
Bezorging buiten Nederland in overleg, er gelden dan andere tarieven. Deze worden bij het afronden van een bestelling dan opgegeven.
Wat als ik niet thuis ben als de bezorger komt?
Het kan zijn dat de postbode het pakket heeft afgeleverd bij de buren of dat hij het pakket opnieuw zal aanbieden. In sommige gevallen dient u online een nieuwe bezorgafspraak te maken. Volg hierbij altijd de instructies die de postbode voor u heeft achtergelaten.
Kan ik een bestelling zelf volgen?
Wanneer uw bestelling is ingepakt en zal worden verzonden, ontvangt u een e-mail. Hierin staat de pakketcode en een link naar de website van de vervoerder. U kunt hiermee op ieder gewenst moment uw pakket volgen. Bij kleinere producten die als briefpost worden verstuurd, vindt u geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kunt u niet volgen via de website van de vervoerder.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging ontvangen?
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 30 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niet in je account, neem dan contact op met de klantenservice.
Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, zodra een bestelling geplaatst en betaald is gaan we deze geautomatiseerd verwerken. Het is dan niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen.